2014. június 18., szerda

12.Rész


Sziasztok!:)
Nagyjából időben megérkeztem a résszel!:) Remélem tetszeni fog. Utólag is Boldog Mosolynapot!:D
Jó olvasást!:)
Petra xxx

Visszatekintés:
- Sziasztok! - köszönt mindenki.
- Na... Milyen volt a tegnapi randi? - kérdezte mosolyogva Réka.
Ha ő azt tudná... Nem mosolyogna. Elkezdtem neki mesélni...

- És végül otthagytuk. - fejeztem be a történetet.
Amint számítottam. Réka mosolygós arca döbbentté vált idő közben és a többiek is eléggé meglepődtek.
- Uhh... - törte meg a pér perces csendet - Sajnálom, hogy mindent elront.
- Én is. - mondtam - De mindegy is... Ne gondoljunk rá. Inkább reggelizünk. Már farkas éhes vagyok.


***

Délután 2 óra körül már a kocsiban ültünk és úton voltunk hazafelé, Budapestre. Ugyanúgy két kocsival mentünk, akárcsak gokartozni. Panni, Zsófi, Benny és Sziki az egyikben, Réka, Ya Ou, Oli és én pedig a másikban.Az út viszonylag csendesen telt. Láttam, hogy Olivér unatkozik így elkezdett telefonozni én pedig csak néztem ki az ablakon. Gondolkoztam és egyre fáradtabb lettem, s lassan lecsukódtak a szemeim.
Mikor felébredtem már Pesten voltunk és épp egy piros lámpánál álltunk.
- Jó 'reggelt' Hercegnőm! - nyomott Oli egy puszit az arcomra mikor meglátta, hogy kinyitódtak szemeim.
- Szia Szöszi.
- Jól aludtál? - érdeklődött kedvesen.
- Igen. - mondtam. 
Ó, felébredtél? - nézett hátra Réka is.
- Igen. 
- Azon gondolkodtam, hogy följössz hozzám? - kérdezte Oli - Mert akkor majd később hazaviszlek.
- Oki. Nekem az úgy jó. - mosolyogtam.
- Akkor először elviszlek titeket Olihoz. - mondta Ya Ou.
Pesti viszonyokhoz képest hamar odaértünk. Kiszedtük a bőröndünket a csomagtartóból majd fölmentünk.
- Szép lakás. - dicsértem meg mosolyogva.
- De te szebb vagy. - jött közelebb majd megcsókolt - Nem vagy éhes? - kérdezte.
- De. - mosolyogtam.
- Akkor csinálok kaját. Szered a spagettit? 
- Persze. Imádom.
- Akkor megyek és csinálom. - nyomott puszit az arcomra. - Azt hiszem van itthon hozzávaló.
- Oké. Segítsek? - kérdezem.
- Nem kell. Nyugodtan nézz körül.
- Oki.
Oli bement a konyhába én pedig elindultam körülnézni. Az előszobából jobbra egy elég nagy szoba nyílt, a nappali. Volt bent egy krémszínű kanapé és két fotel szemben vele egy TV-vel. A TV körül volt egy nagy polc. Egyik oldalán könyvek, másik oldalán DVD-k helyezkedtek el. 
A nappalitól balra volt a fürdő, benne egy kád, egy zuhanyzó és egy mosdó volt. A mosdó felett egy kis fehér szekrény volt található. 
A fürdő után egy kisebb fiús szobába léptem. A Szöszi szobájába. Egész kis otthonos volt. Egy szekrény, egy kétszemélyes ágy, asztal, szék és zöldre festett falak. Az ajtóval szemben volt egy ablak is ahonnan a kinti napfény szűrődött be.
Ez után volt még egy szoba , ahol még nem jártam. Nem volt benne sok minden. Csupán egy szekrény, s ágy. Gondolom az volt a vendégszoba.
Miután véget ért a 'lakásfelfedező túrám' visszamentem a konyhába a szerelmemhez. Úgy tűnt nem sokára végez a vacsival.
- Megterítsek? - kérdeztem.
- Igen, az jó lenne. - mondta miközben a spagettit figyelte.
- Okés. Hol vannak az evőeszközök és a tányérok?
- Őőő evőeszköz itt. - mutatott egy fiókra a tűzhelytől balra - A tányérok pedig itt. - mutatott egy szekrényre ami szintén balra volt a tűzhelytől az evőeszközös fiók felett.
Elővettem egy-egy villát, tányért és az asztalra helyeztem. Ezen kívül ég megtudakoltam hol vannak a szalvéták majd abból is vettem egyet-egyet. A poharakat egyedül is megtaláltam ugyanis nem szekrényben volt, hanem egy polcon. Mindent elhelyeztem az asztalon és kész is voltam. Úgy tűnt mire végeztem a Szöszi is készen lett.
- Hozom a spagettit. - mondta.
- Hmm. De finom illata van.
- Remélem az íze is ilyen jó lesz.
- Biztosan. - mosolyogtam.
- Szedhetek, Hölgyem? - kérdezte.
- Természetesen, Uram. - válaszoltam nevetve.
Mikor már mindkettőnk tányérjában volt étel megkóstoltam.
- Hmm. Ez nagyon finom. - mondtam miután lenyeltem a falatot.
- Igyekeztem. - mondta Oli.
A vacsi többi része csendesen telt. Csak néha-néha szólaltunk meg. Egyébként mind a ketten nagyon éhesek voltunk már.
Vacsora után megnéztem mennyi az idő. Már fél 7 volt. Gyorsan elrepült az idő. - gondoltam.
- Szerintem menjünk át hozzám. Haza kéne vinni a cuccaimat és akár ott is aludhatnál. - mondtam kedvesen.
- Ohh. Ez jó ötlet. - mosolygott a Szöszi - Akkor viszont előtte elrakok valami ruhát holnapra.
- Oké. Én pedig elmosogatok.
- Hagyd csak majd megcsinálom én. - mondta azonnal.
- Ha mindent te csinálsz sose érünk át hozzám. - pusziltam meg.
- Jól van. - egyezett bele végül.
Gyorsan elmostam a tányérokat, poharakat és evőeszközöket. Mire végeztem Olika is összepakolt egy táskába.
- Na mehetünk? - kérdezte.
- Persze.
- Viszem a bőröndöd.
- Köszi.
Beraktunk mindent Oli kocsijába, s elindultunk felém. Szerencsére nem laktunk messze így elirányítgattam a barátomat. Kb. 15 perc alatt haza is értünk.
- Na végre. - mondtam miután föllépcsőztünk a másodikra.
Mivel én egy négyemeletes házban lakom ezért sajna nincs lift. Ha fáradt vagyok ég a másodikon lévő lakásba is nehéz fölmenni, vajon milyen lehet ilyenkor a negyedikbe lakni? Mindegy nem akarom tudni. 
- Hova rakhatom a bőröndöt? - kérdezte Oli.
- Hagyd csak itt, az előszobában. - válaszoltam.
- Itt a fürdő. - mutattam balra - Ott a nappali. - mutattam előre - Itt az én szobám - mutattam jobbra - És ott a vendégszoba - mutattam a szobám melletti ajtóra - Valamint ott a WC a fürdőszoba mellett.
- Szép lakás. - mondta, s körülnézett.
- Köszi. Szerintem én lefürdök. - mondtam. - Addig érezd otthon magad. - mosolyogtam.
Előszedtem egy pizsit a szekrényemből, majd egy fehérneműt és bevonultam a fürdőbe. Lezuhanyoztam, fogat mostam, megfésülködtem és kész is voltam. Mikor kimentem a szobámban találtam Olit aki az ágyamon telefonozott. Tipikus.
- Fürdesz? - kérdeztem.
- Ahha. - adott egy puszit majd elment a fürdőbe.
Míg fürdött megágyaztam. Gyorsan kész lett.
- Itt is vagyok. - mondta majd befeküdt mellém az ágyba.
- Végre. Aludjunk mert én nagyon fáradt vagyok.
Fogalmam sem volt hány óra lehet. Talán 10 körül járt. Igaz nyár volt meg minden de én ebben az egy hónapban rendesen elfáradtam. Minden nap éjfélnél hamarabb nem feküdtünk le.
- Én is eléggé elfáradtam ma. Jó éjt Hercegnőm. - mondta.
- Jó éjt Szöszi. - köszöntem el én is majd lekapcsoltam a lámpát.
Egymást ölelve aludtunk el.

~ Olivér szemszöge ~


A mai nap kicsit fárasztó, de nagyon jó volt. Mikor hazaértünk hozám mentünk Petrával. Én csináltam vacsit Ő pedig körülnézett a lakásban. Miután megettük a spagettit én összeszedtem pár ruhát amit holnap fölveszek az én Hercegnőm pedig elmosogatott, majd elindultunk hozzá. 
Kb. 15 perc múlva ott is voltunk. Egy négy emeletes ház 2. emeletén lévő kis lakásában lakott.
Szép, otthonos kis lakás volt. Ő elment zuhanyozni én pedig körülnéztem. A hálószobában egy ágy, íróasztal és két szekrény helyezkedett el. A konyhája nem volt túl nagy, de nagyon pici sem. Épp el lehetett férni benne. A nappaliba egy TV, kanapé és egy csomó DVD/könyv volt.
Miután körbenéztem úgy döntöttem bemegyek a szobájába. Lefeküdtem az ágyra és elkezdtem telefonozni. Nem sokára Ő is kész lett. Elmentem fürödni. Fürdés után befeküdtem mellé az ágyba és egymást ölelve aludtunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése